Fullt upp

Jag har verkligen fullt upp med skit roliga saker. Började skolan i onsdags och sen dess har tiden räckt till precis :)

onsdag: Träffade jag upp några tjejer utanför skolan. Sedan var det hur mkt information som bara den. Kom nog inte ihåg något :P förutom att lärarårogram är den största programmet på GU. Efter skolan gick jag och madde och åt på subway (SUBWAY, EAT FRESH!) Sedan var det nollning och då hade man olika stationer och gjorde roliga saker , min grupp 4, heter Fårfan (for fun);) Sedan var det dags för krogen, blev inte så sent, kom hem vid 02.00.



Torsdag
: Torsdag var fortfarande väldigt mkt information om allt. Vi hade även våran första föreläsning, som Lars-Åke Khenll höll, och han var sååå bra och rolig, riktig intressant. Det är så roligt, GU tycker verkligen inte chalmerister och de tar upp massa roliga exempel och roliga historier om dem. Föreläsare sa: Nu om ni har en pojkvän som går på chamlers kommer han förmodligen fråga hur eran förläsning var och vad den hette. Och då kommer ju ni säga att den hette, välkommen till lärayrket. Och då kommer han fråga dig och vad fick du lära dig, och då kommer det bli knepigt för er, för ni kommer inte kunna sägga figret på vad ni har lärt er, Och sedan kommer pojkvän fråga, men skrev du inga anteckningar? Och då svarar du, nej, för vi behövde inte skiva några, Ja ibland låter verkligen lärarprogreammet verkligen väldigt flummigt :P

PUBRUNDA! japp det var de på kvällen och vi fick massa uppdrag att vi skulle få så mkt saker som möjligt, och lyckas med att byta sig upp från ett gem till något bättre och så. Vi fick massor av glas :D Kvällen slutade för min del med en norrläning som var jätte trevlig och vi gick till chalmers och dansade loss, Senare skulle vi gå vidare, och då såg vi en hare som jag jagadfe ;) hahahah Sedan blev jag puss sugen och då gick jag till en krog som alex var på ;) Och det blev ännu mer dans!! :D Kan bara säga den kvällen var riktig rolig! Dock tycker jag verkligen inte om taxi i gbg!!

Nu orkar jag inte skriva nå mer ha det och jag kommer berätta om fredags kvällen senare, kan ju bara säga att den var oxå så himla rolig!!!!! Fan vad jag har kul!!!!!


Nollningen, och våran fina flagga :D


Kommentarer
Postat av: malin

åh vad bra att du har roligt!! nollning ÄGER!!!

2010-09-05 @ 01:26:34
URL: http://malich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0