Sista provet

Japp sista provet gjort,det känns skönt. Dock är jag lite rädd för att min religion lärare kommer att blanda ihop mig men någon annan i klassen.För han berättade för mig att en repport om nårgon film som vi hade sätt, att han tyckte att min var för kort! Och att jag kunde ha utvecklat lite mer. HALLLÅ! MIn var på tre sidor, och det kallar jag inte för kort sa jag till honom. Han bara ojj, nää det var någon annans som jag hade läst! Imorgon ska jag nog lämna in den igen. Och jag förstår inte vad jag gör för fel när det kommer till att maila upg till lärare? Mailen kommer aldig fram, endå dubbel kollar man mail adressen :/ Nä man ska lämna in saker i pappare och i varandras händer,för då kan man vara hundra att det kommer fram =)

Nu ska jag äta mellis och kolla på lejonkungen, jag som trodde hela min barndom att jag aldig hade den. Och så visar det sig att jag har den, det upptäckte jag för inte så länge sen!!

Hoppas att min mage blir bra snart, gör fortfarande ont :/ missade svenskan för att det gjorde såå ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0