Tisdag!

Vaknade upp med en puss på kinden och ett huvudet som gjorde otroligt ont. Gjorde lika ont i huvudet  när jag vaknade som det gjorde när jag gick och la mig, vad då surt! Sedan tog jag två tabletter somnade om och vaknade upp och gick ut och sprang 5km STOLT!

Sedan var det dags att gå på mini kickoffen med LR, var inte sååå jätte roligt, plus att det började typ en kvart tidigare än vad de skulle, tur att jag var i tid för engång skull :P haha Sedan visade "runt" om man kan kalla det så, och den dära pikniken som de stod att det skulle vara, bestod av en kaka och festis inomhus, kan inte kalla det piknik. Men efteråt gick jag och två till och fikade, det var trevligt :)

PS lagade mat idag, gick inge bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0