Tillbaka

Jag vet har varit grymt dåligt på att göra några som helst uppdateringar, men jag brukar bli så på sommaren. Är inte inne på facebook eller hotmail eller kollar några andras bloggar. Men nu har hösten kommit och nu sätter jag fart på allvar.

I sommar har jag gjort ganska mycket, som vanligt hinner man inte lika myckert som man önskar eller har planerat, men har iaf gjort detta.

  • Varit i Tunnisen
  • Packat ur huset, eftersom pappa ska sälja vårat hus
  • Packa ner allt, eftersom jag har flyttat till göteborg tillsammans med Alex
  • Varti i Grövelsjön och har jobbat varje dag i 10 timmar under tre veckor tid
  • Varit i pappas nya hus
  • Har varit med min mamma
  • Har cyklat runt runn med malin
  • Haft en bra sommar, dock gillar jag hösten bättre.

Här i Göteborg väntar jag på att min skola ska börja. Så under mina dagar här har jag packat upp, städat, tvättat, gått vilse i Skatås (en stor skog som ligger precis bakom våran lägenhet.) cyklat till stan, Försökt att förstå på vad jag egentligen ska börja med här nere och när jag ska börja. Har bakat bröd och muffins, tack vare min kock bok som jag fick av malin så klarare jag av det utan några större problem. Har även varit i Köperhamn med alex där vi både i en jounier svit, nice!

Kommer lägga upp lite bilder senare ifrån tunnisien och studenten. Dock tog jag typ bara två bilder ifrån Danmark, hahah är inte så bra på att ta bilder.

Vi hörs närmare jul ;)


Kommentarer
Postat av: malin

"runt runn" snarare, haha! åh, du måste blogga ihärdigt nu under hösten, saknar dig lottis!

2010-08-19 @ 14:32:35
URL: http://malich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0