Malin=my wingman

Igår pratade jag med malin på skype, var väldigt stolt över att jag klarade av att ladda ner det helt själv, helt otroligt hahah. Men när jag väl pratade med henne så insåg jag efter vi sa hejdå hur mkt jag verkligen saknar henne. Helt sjukt! Men jag har kommit fram till att jag kommer och hälsa på dig i october eller i november! för jag klarar inte att inte träffa dig fören jul.

Btw alex har nu insätt att du malin kommer på samma plats som honom, om inte lite mer till och med :) Du är verkligen den bästa vännen man kan ha. Känns så konstig att inte bo tillsammans med dig nå mer, men jag hoppas att vi kommer göra de nå mer gånger. För det tyckte jag verkligen om!

Team karlberg, kommer alltid finnas i mitt hjärta, Karlbergsvägen shallalallala schalalalalla!!







Du betyder mkt för mig

Kommentarer
Postat av: malin

åh älskling! <3 jag håller på med ett brev till dig, ska skriva klart det imorgon och posta! och jaaaaaaaa kom och hälsa på så går vi till rani hahaha ;) PUSS

2010-08-27 @ 23:41:44
URL: http://malich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0