Liseberg

Lördags var jag på liseberg med min kära syster och vi körde 5 kamp :) Jag vann dock, yäää Min lördagskväll plan var att träffa en tjej som ska gå samma utbildning som mej, men hon fick förhinder. Jag var med på alex och grabbarnas förfest som var trevlig, jag säger bara grabbar.

Jag blev dock väldigt orolig när alex skickade ett sms att han väntade på spårvagnen som skulle komma snart, men efter en 40 min och fortfarande inte var hemma så blev jag lite orolig och ringde honom, men han svarade inte. När det hade gått drygt 90 minuter så ringde han och sa att han hade somnat på vagnen och åkt förbi hållplatsen. Ni kan ju gissa att just då och den senaste timmen hade hatat honom, pågrund att han gjorde mig så orolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0