Cykel äventyr

Som alltid när jag cyklar så går det alltid lite smått tokigt (som tex när jag och malin cyklade runt Runn, då själva sjön bara försvann :P) Iaf, innan jag cyklade så tittade jag på kartan vart jag skulle cykla, på kartan såg det ut som att det var bara att cylka rakt fram och sedan första till vänster, men det var verkligen inte så! Mitt mål var läraranas riksfärbund, när jag väl lyckades hitta dit efter jag hade ringt min syster och hon berättade vart jag skulle. När jag väl kom till mitt mål så var det typ stängt eller någoting för det var ingen där :S Men jag lämnade in min lapp i en brevlåda, vet inte om det blev rätt. Får väl hoppas på att det blev rätt iaf :P

Idag var jag även på SEB och fick pengar eftersom de hade tagit kortavgift, jippy, 230 kr rikare ;)


Jag och malin när vi cyklade runt Runn, en trevlig dag och speciell dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0